week 10
Create a better Future

Omdat het belangrijk is om iedereen in mijn groep weet wat we bedoelen/willen bij het slapend concept moeten we een duidelijke concept bewaking hebben. Met de afbeelding hierboven laat ik de tussen stand zien van sprint 1 naar spint 2. We hebben goed genoteerd wat beter kon en waar wij ons beter op in moeten spelen. Ook heb ik alle volgers, leden en bezoeker genoteerd. De kernwaardes bleven echt zelfde maar werden op verschillende manier toe gevoed.

Movie Park Germany is voor degene die genoeg heeft van de Efteling en iets anders wilt. Movie Park Germany onderscheidt zich heel goed met andere attractieparken in Europa. Sinds ik mezelf ken ben ik al fan van attracties. Movie Park heeft 2 verschillende gebieden voor kids en adults. De kids gebied heeft Nickelodeon land. Daar zijn alle thema's beschikbaar voor kinderen zoals Spongebob en Dora. Het adult gebied heeft extreme attracties en plekken om te eten en te ontspannen. De 12 ontwerpprincipes van Boswijk spelen hier een grote rol in. Alle 12 worden daarom ook gebuikt om de bezoeker steeds opnieuw aan te spreken.
create a Love able city
Na alle stress door corona hebben wij als organisatie ''STRESS'' toch een mooi eindresultaat mogen uitoefenen. De waarde die wij gecreëerd hebben kwam mooi uit voor de bezoekers. Zo hebben hun een moment van rust mogen nemen zelfs in een moeilijk tijd met corona. Er is een wederzijdse waarde creatie ontstaan tussen de mensen Die mee hebben gedaan met ons project. Zo hebben wij laten zien dat zelfs met 1,5 meter afstand men samen kan werken.