week 6

Be Creative

In deze mindmap hebben ik de essentiële waardes van mijzelf neergezet. In de mindmap heb heb ik 3 categorieën met elk hun eigen waardes samengevoegd en gekeken welke van die waardes in het bedrijf moeten komen. En zo hebben ik een categorie voor mijn eigen visie kunnen ontwerpen. Dit was een belangrijke stap voor mij in het bouwen van mijn visie en missie. ik heb wel een beter beeld gekregen waarvoor ik sta en wat ik wil bieden als leisure manager. 

Tijdens het ontwerpen van verschillende ideeën kwam ik met te veel ideeën met elk een eigen doel gecreëerd uit de waardes die ik heb. Door middel van de golden triangel en de gieter methode ben ik na gegaan welke plannen het beste zijn. De beste hebben we doorgenomen naar verschillende scenario's. Daarna kwamen we met een top 1 en die hebben we mee genomen om het in het echt uit te voeren.

Om ons idee werkelijkheid te maken heb ik een strategie gekozen. Een strategie wat mij kan helpen om in de toekomst te steun te hebben van eterne bedrijven/ stakeholders. Ik heb gekozen om een sociaal businessmodel en advertentie businessmodel uit te voeren. Omdat dit het beste bij onze doelgroep past. Wel wil ik dit eerst vergroten door offline communicatie te gebruiken wegens het te kort aan tijd voor dit vak. een sociaal media pagina heeft meer tijd nodig voor verbinding.

Week 6 kregen we les over hoe onze eigen visie ervoor zit. dit hebben we onderzocht door met een klasgenoot een (feedback) gesprek te houden over elk eigen werk tot nu toe. Ik heb dit gedaan met Shanice. We hebben elk eerst de mogelijkheid gegeven om elk 30 minuten te presenteren over eigen visie daarna hebben we de vragen doorlopen die we kregen tijdens de les. Uit de vragen hebben we een conclusie kunnen maken en een beter blik kunnen creëren op onze eigen visie/missie. 

©2020 MEHMET RUMI DEMIR | Alle rechten voorbehouden
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin